-->

2017. április 1.

Szamárfülek III





 Holtfehérre sápadt
levakolt tekintetek gúnya, csúnya rozsdafolt
égtelenkedik a horizonton túl. Hogyha
felkelek, ébredek?
Ebből a ködképből és hallom a ludakat
vagy csak az úr az,
Ki értetlen ráncolja fölettem homlokát. 
2016. február  
***
Görbe alakban
gondul az éjfél
Még hajlik a mához
de már érzi a végét. 
2016.december  
*** 

Nem én vagyok akit megálmodtak,
én csak az vagyok aki álmodott. 
2017. január. 29. 

*** 

Mert mit tudhat a költő, ha rejtekén gubbaszt
Éveket
Tintája sincs, mert nem szerzett be hozzá
Hegeket
de csak sóhajtozik nagyokat. Recseg.
Hiányolva
mostan belső vérzéssel festi a lapokat bíborra. 
2017. márc. 28. 

*** 

Alacsonyan szállnak a cserebogarak; 
esni fog. 

*** 

Az elvárásaim olyanok mint a hatórai napsütések:
alacsonyak, kellemesek.
És melegek. 
2017. április 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése