-->

2016. május 29.

Now, Now - But I Do


Első fordításaim közül egyet felleltem. A Now, Now szépségének egyszerűsége továbbra is lenyűgöz.



But I do

Tarthatjuk a kapcsolatot, hogyha ez az, amit szeretnél,
Hívhatsz te is engem, hogyha a barátok így szokták,
Ez nem több egy esetnél, hogyha erre gondoltál, 
Azt mondtad, nincs meg rád az időm,
De igen.

Idebent maradhatok, hogyha ez az, amit szeretnél,
Nem mondok egy szót se egy vagy két napig.
Amikor a szobámban vagyok akkor tudom, mit kezdjek veled.

Menni fog az alvás,
Menni fog az alvás,
Menni fog az alvás,
Hamarosan.

Amikor végre hazaérek, tartom otthon mindenkivel a távolságot
Végig fogok sétálni a folyosón, ott ahol elmentél
Hogy érezzem megint, milyen érzés volt. (milyen is volt x3)

Én vagyok az ami akkor kell, amikor nem leled meg máshol.

Én vagyok az aki akkor kell, amikor már nincs semmi másod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése