-->

2016. február 16.

Depeche Mode - Enjoy the Silence


Kezd fellendülni a dalszöveg fordítás - motiválnak a fandomjaim. Nem ez lenne az első szerepe a szövegfordításnak, de ha zenét halgatok, az rendszerint alkotáshoz kel, így szinte mindegyik dal történethez vagy pároshoz társítható. A maira ez kifejezetten igaz, mert ebből ihletődöm egy készülő Sheriarty ficimhez.



Enjoy the Silence

A szavak mint a dühös tett
Megtörik a csendet
Jönnek és ártanak
Az én kis világomnak
Mindez nekem fáj
Rajtam hatolnak át
Mondd, hát nem érted
Ó, én édesem

Minden mire vágytam
Minden amit kértem
Itt van a karjaimban
A szavak oly feleslegesek
Csupán megsebeznek

Az eskük kimondattak
Csak hogy majd széthulljanak
Az érzelmek intenzívek
A szavak elhagyhatók
A gyönyör megmarad
Akárcsak a fájdalmak
A szavak semmit se jelentenek
És elfeledhetők

Minden mire vágytam
Minden amit kértem
Itt van a karjaimban
A szavak oly feleslegesek
Csupán megsebeznek

Élvezzük a csendet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése