-->

2015. szeptember 16.

Now, Now - Wolf



Now, Now - egy nagyon szeretett indie bandám, mert a szövegeik a nekem legkedvesebb költészetet jelképezik. Tőlük hoztam most nektek egy dalszöveget. (Egyéb informalitások a dalszöveg alatt)





Wolf

Ölni tudnék, hogy a ruhád lehessek
Hozzátapadni a testedhez és függeni a csontjaidról
De hagyhatok egy jelet magam után, ha engeded hogy belekezdjek

Elkezdted kisebbnek érezni magad
Húzz egy másik sorszámot
Úgy, ahogy szoktad
Úgy, ahogy szoktad
Még ha beszélsz is róla
Nem is akarsz hallani róla
Mesélj még, mondj el mindent, bírod még?

Ölni tudnék, hogy én legyek a hideg
Ami körberajzolja a tested és a csontjaidat rázza
De nem tudok aludni esténként
Nem tudok aludni esténként

Elkezdted kisebbnek érezni magad
Húzz egy másik sorszámot
Úgy, ahogy szoktad
Úgy, ahogy szoktad
Még ha beszélsz is róla
Nem is akarsz hallani róla
Mesélj még, mondj el mindent, bírod még?

Meg tudom lelni azokat a dolgokat amiket ma este hátrahagytam, hogyha megpróbálom, hogyha megpróbálom
Meg tudnám lelni azokat a dolgokat amiket ma este hátrahagytam, hogyha megpróbálnám, hogyha megpróbálnám

Kisebbnek érezted magad
Húzz egy másik sorszámot
Úgy, ahogy szoktad
Úgy, ahogy szoktad
Még ha beszélsz is róla
Nem is akarsz hallani róla
Mesélj még, mondj el mindent, bírod még?


Ím, most a napokban több fordításom is elkészült. Arra jutottam, hogy ha sikerül tartanom ezt az ütemezést, akkor a hétvégi időszakban fogok három-négy verset vagy dalszöveget feltenni (az utóbbi jelenleg gyakoribbnak ígérkezik).

1 megjegyzés:

  1. EZ A DAL MÁR SOHA TÖBBÉ NEM LESZ UGYANAZ
    Nem fogom tudni borzongás nélkül meghallgatni
    ... Hjajgyerekekmileszitt

    VálaszTörlés