-->

2015. szeptember 5.

Rózsakertbe zuhantam


Mai versünk burjánzik a virágmetaforáktól. A zenét pedig egy esőt váró Sherlock hangulatú este találta nekem: Zedd (Kurt Schneider cover) - Clarity.

Rózsakertbe zuhantam

Fuldokolni a virágillatban -
Olyan halál ez amire sosem számítottam;
Szirmok fedik el látásomat
És nem tudom mikor vesztettem el a hangomat.
Rózsakertbe zuhantam álomból riadva,
Felkeltett a haldokló természet zaja.
Tövisek simogatják szelíden az arcomat
Gyöngyöző vérem hagy utánuk lenyomatokat,
Lecsorog rólam és beleivódik a sáros földbe.
Töménytelen illatköltemény markol a levegőbe
Torkomnak esik, fojtogat. Cirógat lágyan
A rózsa bódulata karmin szirmok árnyékában,
Nem látom a fényt, ellopták előlem
Szemgödröm börtönébe kerültem.
Hullámzó indák csavarodnak lábszáram köré
És húzni kezdenek lustán, a rózsabokrok közé.
Úszni kezdek a virágtengerben
És a szirmok hullani kezdenek körülöttem
Lehullnak a szemhéjam fölül és szembogaramba ragyog:
Az ég közepén egy napraforgó forog.

2015.07.04.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése