-->

2015. szeptember 26.

Mindig úton


Mindig úton

Pa-pam.
Pa-pam-pa-pam.
Pa-pam-pa-pam.
Kattog, serceg, robog néha meg bedurran
De nekem elég ha érzem a ritmusát alattam
Zúg, gurul, szalad, totyog városok és emberek
Mellett de közben meg is jegyez csupán csak egyet?
Megáll-elindul, a társaság néha ismert de mindig cserélnek
Én meg csak ülök itt és nézek és testemmel fűtöm a helyemet.
Vasból lett és a neve is így tartja, vason gurul és vasutas hajtja
Előre! Én majd itt leszek ahogy eddig is voltam, és ki tudja
Egyszer majd kopik a kő és visít a fék ha majd elfogy a sín
Sokat utazok még és sokat élek majd, mielőtt még végleg célba érnék.
Pa-pam.
Pa-pam-pa-pam.
Pa-pam-pa-pam.
Pa-pam.
Pa-pam.

2015. szeptember.

Egy vers, még pár héttel előttről, amikor ismét Pestről zötyögtem hazafelé. Elmondhatatlanul szeretek vonatozni, mert ha megy a vonat, akkor érzem, hogy én is haladok.

2 megjegyzés: