-->

2015. szeptember 4.

Én még


A mai vers. Hozzá a zene: Ji Nilson & Marlene - Love You Anyway.

Én még

Egyszer régen én még
Reméltem
Hittem abban, amit mondtak nekem
És éltem, ahogy mondták nekem
Azt szerettem, ami hittem hogy jó
Azt szerettem aki úgy véltem, jó.

Egyszer régen én még
Örültem
A hétköznapok egyszerűségének
A másnapot jelentő eltérésnek
Amikor láthattam a napkeltét
A velem együtt nyugvó naplementét.

Egyszer régen én még
Értettem
Tudtam miért jön nappalra éjszaka
És azt is miért van a sebnek vérszaga
Megértettem, amit nekem mondtál
Értettem, hogyha hallgattál.

Egyszer régen én még
Szerettem
Gyermeki szívvel minden embert
Még azt is aki nem kedvelt
Szerettem a hangodat
Még ha csak a fejemben hallottalak.

Egyszer régen én még
Elindultam
Szandálosan világgá menni
Egy békésebb helyet keresni
Tudod, reméltem majd velem tartasz
És az én oldalamon ballagsz.

Egyszer régen én még reméltem
És örültem az életnek
Értettem az értelmét a létezésnek
Szerettem akit szeretni kellett
De rájöttem máshogy kellett volna –
Elindultam az alkonyatba.

2015. 06. 05.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése