-->

2015. augusztus 31.

Do you think girls like poetry?


Over the Garden Wall kísérleti, nagyon kísérleti. A páros Infinite Eyerolls (Wirt x Beatrice). Nem olyan sok idővel azután van időben elhelyezve, hogy a gyerekek hazaérkeztek. Saraval meg egyszerűen nem működtek a dolgok - tinik, maradjunk ennyiben, tinik.
Wirt verset ír. Illetve szeretne.


Túl az Ismeretlenen

Egy folyóban úszunk mind
Ki-ki a maga öblébe sodródik
Én is csak egy hajó vagyok

Két karral evezem.

Eddig céltalan hánykolódtam
A térképem a kerítésen innen hagytam
Kérdik, miért nem a szívemre hallgattam

Mert az az erdőbe veszett.

Olajfoltos, szilánkos
De egész, és ez a fontos
Levágták róla a szalagot

Ami hozzád vezetett.

Nálad maradt, igen
A szárnyaid alá vetted
És remélem megőrizted

                                 Mert   Hogy majd  És majd  melasszal megeszed.

Elviszed krumplikkal a kunyhóhoz
Adalydenak boldogan átadod
Cserébe ha tőle megtudod
Az utat hozzánk merre találod.

Mert Wirtnek nagyon hiányzol
Verseket ír ahogy aszt látod
És én is örülnék ha ennél itt velem gofrit
Szóval kérlek gyere el, Beatrice.

Greg! Ne nyúl többé a verseimhez, megértetted?
Meeeg… De ez tuti teccene neki. Megmutatod neki, ugye meg?
Nem tudom elvinni neki, Greg. Ajjj. De Jason Funderburker igen! A nyakába kötöm és elugrál vele.
Greg, ne! Ne olvassa el, nem kell, hogy tudja. Nem is értené. Késő

 









Szerintem… szép. Bár sose értettem a verseket.
És ne aggódj, Greg, azt hiszem el tudom intézni, hogy egyek veled gofrit. És hogy Wirt se idegesítsen többet. Majd… majd gyertek a kerítéshez. Visszaküldöm Jasont.
Beatrice

5 megjegyzés:

  1. Néhanapján nekiállok szörfözgetni a blogok között - felmegyek egyre, megnézem mi van ott, ránézek a cserékre, ami tetszik rányomok, és így tovább - és most, hogy megtaláltam nálad az Over the garden wallt egy fél pillanatnyi fangörcs után egyből nyomtam a linkre, hogy én ezt bizony elolvasom, mert ez a mese egyszerűen zseniális, és nem gondoltam volna, hogy fogok még találni valakit, aki benne lenne a fandomban. Szóval ez így most jólesett a lelkemnek, és amúgy is imádom ez a párost, aranyos kis fic volt. c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szép nap ez a mai, sorra jönnek váratlanabbnál váratlanabb helyekre a hszek :D ♥
      Ez egy teljesen ismerős helyzet és én is hasonlóan szoktam begyűjteni a követett blogjaimat, és hogy végre leltem egy rokonlelket aki szereti az OTGW-t és az Infinite Eyerollst!Keblemre barátom :D még tervben van egy hosszabb írás is a fandomban valamint elkezdtem még az ősszel egy rövidebb ficit a párosról, elő kellene szednem... Nem tudom milyen hullám sodort ma benneteket a blogra, de köszönöm, mert sorra motiváltatok arra, hogy folytassam a félbehagyott terveim megvalósítását. :3

      Törlés
  2. Ez
    Még mindig
    Iszonyatosan aranyos *-*
    Azért a show befejezése után nem mindig jut eszembe, hogy Wirték alapvetően aranyosnak mutatkoztak be, és csak az utolsó két rész törte darabokra pici szívecskémet, mert amúgy meg Potato And Molasses van, Greg, egyelek meg, dedede
    Szóval ez a kis cukiság eszembe jutatta :)
    (És ja, én néha így random fel fogok tűni, mint éji szellem, aki nem akar törizni, ezért inkább hozzád hsz-el. Ja.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heeeeeeeeh ha te nem írtad volna ezt hozzá szerintem már kitöröltem volna a blog leltárából :"D szóval köszönöm ♥

      Törlés
  3. Spooky season is (almost?) here, szóval gondoltam, hangolódok ezzel kicsit ezzel a ficivel az éves, kötelezően megtartandó OTGW-újranézésre.

    Amit nagyon szeretek ebben az írásban, hogy abszolút magában hordozza a sorozat hangulatának esszenciáját, az ősz kedves melegét és hideg sötétjét, és lenyűgöző, ahogy ezt elérted néhány (nagyobbacska) gyermeki verssorral.
    Amik szintén külön tapsot érdemelnek, hát minden sorban van utalás a canon-cselekményre, és úgy, hogy nem erőltetetten fájdalmas, és annyira végtelenül karakterhű nekem, hogy,,,,, hű. Ennyi év után is csak hű.

    Köszönöm, hogy meghoztad az őszt nekem. Alig várom, hogy újra eljöjjön az OTWG-újranézés ideje, és úgy nézzem, hogy közben erre az írásodra is gondoljak közben, mert fogok :"3

    VálaszTörlés